Domaći porodični trgovinski lanac „Tekijanka” u subotu, 25. februara, proslavila je 33. rođendan.
Povodom jubileja kompanije, „Tekijanka” je ovih dana za svoje kupce obezbedila sjajne akcije i rođendanske cene. Takođe, „Tekijanka” je na svojoj Fejsbuk stranici organizovala nagradni konkurs pod nazivom „Zašto volim Tekijanku”, putem koga će 99 osoba osvojiti poklon vaučere za kupovinu u njenim maloprodajnim objektima.
Povodom obeležavanja rođendana kompanije, porodica Bolbotinović koja je osnivač i vlasnik „Tekijanke”, organizovala je na dan jubileja prigodnu proslavu.
Porodica se najpre okupila u crkvi Sv. Nikole u Tekiji, a zatim obišla prvootvorenu prodavnicu kompanije, koja se takođe nalazi u Tekiji.
Uz posluženje i rođendansku tortu, upriličeno je druženje sa zaposlenima i najbližim saradnicima.
Tekijanka je obradovala i mališane iz OŠ „Svetozar Radić” iz Tekije. Svim učenicima škole, uključujući i predškolce i nastavno osoblje, Tekijanka je poklonila jednodnevni izlet.
Kompanija „Tekijanka” postoji od 1990. godine i posluje u šest opština Timočke Krajine – Kladovo, Negotin, Zaječar, Knjaževac, Majdanpek i Bor. U trideset i dva maloprodajna objekta i dva ugostiteljska objekta u Kladovu (Restoran „Tekijanka Plus” i „Krčma kod Tekijanca”) posao obavlja 471 radnik. Iz kompanije najavljuju da je u planu proširenje poslovanja na nove opštine u Srbiji, pa će se tako u ovoj godini otvoriti još nekoliko „Tekijankinih” prodavnica u Negotinu, Nišu, Knjaževcu i Paraćinu.
Tekijanka je deo grupacije Domaći trgovački lanac (DTL), koji čini 14 članica – trgovinskih lanaca koji su u domaćem vlasništvu. Sa ukupno 760 maloprodajnih objekata, u kojima radi više od 6000 zaposlenih, DTL predstavlja najveći trgovinski lanac u Srbiji. DTL poseduje više od 200 proizvoda sopstvene robne marke, među kojima su brendovi „Fina”, „TO!”, „Hit” i „Carsko pivo”.