Školarci su najugroženiji učesnici u saobraćaju, zato se saobraćajna azbuka uči od najranijeg detinjstva. Pažljivkova pravila i crtani filmovi u kojima je maskota kampanje “Pažnja sad” – popularni Pažljivko glavni junak, distribuirani su školama. Cilj kampanje, koju sprovode ministarstva saobraćaja i prosvete u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, a koja je juče počela u Zemunu, jeste povećanje bezbednosti najmlađih u saobraćaju. U kampanji „Pažnja sad“, organizovanoj u 50 najugroženijih gradova u Srbiji , učestvovaloje do sada oko 10.000 mališana. U toku ovogodišnje kampanje popularni Pažljivko družiće se sa zaječarskim školarcima 24.septembra.
Prethodni članci
-
Pripadnici saobraćajne policije otkrili više od 36.000 prekršaja tokom sedmodnevne međunarodne akcije
Pripadnici saobraćajne policije u Srbiji otkrili su više od 36.000 prekršaja prekoračenja brzine tokom sedmodnevne međunarodne... -
Turistička organizacija Negotina organizuje 17. Međunarodni sajam meda i vina
Turistička organizacija opštine Negotin 11. i 12. maja organizuje 17. Međunarodni sajam meda i vina koji... -
Pravoslavni hrišćanski vernici danas obeležavaju Uskrs
Vaskrsenje Hristovo u svetu, osim srpske, danas slavi i ruska, grčka, bugarska i etiopska crkva, kao...