Turistička organizacija grada Zaječara svakodnevno radi na promociji turističkih potencijala i znamenitosti grada i okoline, tako da će sve to biti predstavljeno i na „Beogradskom manifestu“.
Akcenat predstavljanja Zaječara biće na bogatom sadržaju za celu porodicu, naglasila je Dragana Gogić Rajković, direktorka Turističke organizacije grada Zaječara.
„Do kraja maja očekuje nas ‘Beogradski manifest’, gde ćemo posetiocima ponuditi bogate sadržaje za celu porodicu. Posetioci će imati priliku da se upoznaju sa programima manifestacija koje se tokom godine organizuju u Zaječaru, kao i sa destinacijama i turističkom ponudom grada i okoline za predstojeću letnju sezonu”, istakla je Gogić Rajković i dodala da će tokom ovog meseca biti organizovana i promocija turističke ponude i turističkih proizvoda na televizijama sa nacionalnom frekvencijom.
“Beogradski manifest” je jedinstveni interaktivni sajam turizma na otvorenom, koji se prethodnih osam godina pozicionirao kao najveći porodični festival u regionu koji okuplja preko 60 opština iz Srbije i regiona, nastojeći da programskim predstavljanjem posetiocima približi duh i atmosferu brojnih interesantnih manifestacija i destinacija, ali i da istakne nacionalno blago autentičnih gastronomskih specijaliteta zbog kojih se turisti neretko opredeljuju da istraže nove destinacije.
U okviru projekta “EU za kulturno nasleđe i turizam”, sprovešće se Program koji ima za cilj unapređenje prezentacije i interpretacije kulturnog nasleđa regiona kao i njegovo povezivanje sa razvojem turističke ponude u oblasti kulturnog turizma.
Evropska unija je do sada opredelila preko milion evra za podsticaj privatnog sektora u turizmu i ugostiteljstvu Istočne Srbije i Donjeg Podunavlja, kroz projekat „EU za kulturno nasleđe i turizam“ koji sprovodi Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ. Krajnji cilj projekta je da se podigne celokupna turistička ponuda regiona, ali i stvori prepoznatljiva turistička destinacija za turiste iz celog sveta.