Školarci su najugroženiji učesnici u saobraćaju, zato se saobraćajna azbuka uči od najranijeg detinjstva. Pažljivkova pravila i crtani filmovi u kojima je maskota kampanje “Pažnja sad” – popularni Pažljivko glavni junak, distribuirani su školama. Cilj kampanje, koju sprovode ministarstva saobraćaja i prosvete u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, a koja je juče počela u Zemunu, jeste povećanje bezbednosti najmlađih u saobraćaju. U kampanji „Pažnja sad“, organizovanoj u 50 najugroženijih gradova u Srbiji , učestvovaloje do sada oko 10.000 mališana. U toku ovogodišnje kampanje popularni Pažljivko družiće se sa zaječarskim školarcima 24.septembra.
Prethodni članci
-
Tempo Naxi Radio vikend specijal „Borba polova“
Ovog vikenda samo na Tempo Naxi radiju muškarci i žene pevaju naizmenično! Borba polova samo na... -
Ustanova „Oblutak“ i ove godine učestvovala na „Gastro Karavanu“ u Zaječaru
Ustanova „Oblutak“ je i ove godine, učestvovala na jesenjem bazaru i manifestaciji „Gastro karavan“ koji je... -
Drugačiji, a isti u Boru
Veoma je važno da osobe sa invaliditetom budu informisane o mogućnostima zapošljavanja. Informisanost nije samo prvi...