RARIS: 111 poklona u kampanji „MOJE LETO U ISTOČNOJ SRBIJI“

RARIS 1. juna pokreće kampanju „MOJE LETO U ISTOČNOJ SRBIJI“, kojom poziva turiste da odaberu istočnu Srbiju kao svoju destinaciju za predstojeće leto.

Kampanja će se odvijati on-line, preko Regionalne turističke platforme „Visit East Serbia“ i njenih stranica na Fejsbuku i Instagramu.

Tokom kampanje će biti podeljeno 111 poklona (vikenda, vožnji brodom, proizvoda iz regiona i ulaznica za glavne atrakcije: muzeje, pećine, Zoo vrt itd) i objavljeno 111 promotivnih objava koje će, uz odgovarajuće targetiranje, dopreti do par miliona ljudi.

„Pozivamo turiste da ovo leto provedu tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav; gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema. Tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji!“, navode iz RARIS-a.

Kampanja će predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Feliks Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.

Prosečna ocena 9,4 na Booking.com je najbolji dokaz da je istočna Srbija sinonim odlične usluge i prijateljskog odnosa prema gostima.

„Očekujemo da će kampanju videti par miliona ljudi i da će značajno doprineti još boljem pozicioniranju i posećenosti istočne Srbije“, kažu u RARIS-u.

Najkompletnija turistička ponuda istočne Srbije može se videti na Regionalnoj turističkoj web platformi „Visit East Serbia”: www.visiteastserbia.rs.

Iz RARIS-a pozivaju sve zainteresovane da zaprate stranice na kojima će se odvijati kampanja na Fejsbuku www.facebook.com/visiteastserbia i Instagramu: www.instagram.com/visiteastserbia.

Kampanju organizuje RARIS u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona.

Prethodni članci