Velika nacionalna kampanja Zaječarskog piva „Otvorimo zajedno Narodni muzej“ donela više od 5 miliona dinara

Željni da pomognu otvaranje Narodnog muzeja u Beogradu, građani Srbije prikupili su 5.673.244 dinara kroz veliku nacionalnu kampanju Zaječarskog piva „Otvorimo zajedno Narodni muzej“. Prikupljenim novcem Narodni muzej će kupiti neophodni mobilijar za Veliku galeriju, u kojoj će biti organizovane tematske izložbe. Donaciju koju su građani obezbedili izdvajanjem jednog dinara od svake prodate specijalno dizajnirane limenke Zaječarskog piva, direktor kompanije HEINEKEN Srbija Viktor Gilhofer uručio je direktorki Narodnog muzeja Bojani Borić Brešković. „Nasleđe i tradicija predstavljaju zajedničke ključne vrednosti koje dele Zaječarsko pivo i Narodni muzej. Ovom kampanjom želeli smo da, zajedno sa svojim potrošačima, pomognemo i podržimo obnovu i otvaranje muzeja, a građani su velikodušno podržali našu inicijativu. Verujem da će svi posetioci uživati u remek-delima domaćih i stranih umetnika“, izjavio je Gilhofer. Direktorka Narodnog muzeja Bojana Borić Brešković zahvalila je Gilhoferu na uspešno sprovedenoj akciji, kao i građanima koji su svojim učešćem u kampanji pružili podršku otvaranju Narodnog muzeja. „Od kada su vrata Narodnog muzeja ponovo otvorena, građanima je data mogućnost da konačno ponovo uživaju u postavci ove kuće, čije otvaranje su velikodušno pomogli kroz ovu akciju. Mi smo zahvalni i srećni na podršci što smo stekli partnera s kojim ćemo nastaviti da negujemo saradnju kroz promociju nasleđa i tradicije“, rekla je Borić-Brešković. Kampanja „Otvorimo zajedno Narodni muzej“ počela je u februaru i završena je 15. juna. Tokom četiri i po meseca kampanje, građani su kupovinom limenki sa slikama Paje Jovanovića, Save Šumanovića, Dimitrija Avramovića i Nadežde Petrović, doprineli otvaranju institucije koje čuva bogatu riznicu nacionalnog i svetske kulturne baštine.

Prethodni članci