Timočki Omladinski Centar iz Zaječara organizuje obuku o digitalnom marketingu kroz 12 radionica i tri oblasti, u okviru projekta “Digitalni POMAK”.
U okviru ove obuke kroz 12 radionica zainteresovani će imati priliku da saznaju više o „Digitalnom marketingu“ i to kroz sledeće tri oblasti:
Uvod u digitalni marketing
- Šta sve podrazumeva digitalni marketing?; Mogućnosti koje pruža digitalni marketing; Kreiranje ciljnih grupa; Uvod u Meta platforme (Facebook & Instagram); Uvod u Tiktok, Twitter & Website.
Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama
- Facebook, Instagram, Tiktok, Reels – formati i vrste sadržaja; Canva; Uvod u analitiku sadržaja; Vođenje statistike i analitike.
Oglašavanje na internetu
- Uvod u oglašavanje; Facebook i Instagram oglašavanje; Facebook ADS manager; Google oglašavanje.
Ko se može prijaviti?
– Mladi od 15 do 30 godina iz Zaječara i Bora;
– Koji žele da nauče više o digitalnom marketingu i možda upravo to izaberu kao budući posao;
– Članovi udruženja građana koji imaju 15 do 30 godina;
– Srednjoškolci;
– Studenti;
– Mladi koji su pokrenuli ili planiraju da pokrenu biznis;
– Nezaposleni mladi
Kako se možete prijaviti?
Popunjavanjem online prijavnog formulara do 20. septembra 2022. godine, do ponoći.
Ko će držati obuku?
Nikola Ristić, ekspert za komunikacije i vlasnik agencije za digitalne komunikacije i marketing “DP media” iz Beograda. Njegovo glavno područje rada jesu digitalne komunikacije civilnog, medijskog i međunarodnog sektora. Kao trener ima više od 3 godine iskustva sa domaćim i međunarodnim organizacijama, a njegove obuke se realizuju prema DW Akademie metodologiji čiji je ujedno i trener za Zapadni Balkan.
Projekat “Digitalni POMAK” sprovodi Timočki Omladinski Centar, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.